Medium blogging

Ha Wereld,

Als Microblogging is wat twitter doet, en Bloggen is wat de anderen hier doen, ga ik me vooral bezig houden met iets daar tussen. Vooral korte berichten en notities van dingen die ik zelf geleerd heb of interessant zijn.

Dit voor de minor die ik nu volg: DaVinci. Het concept waar ik mee bezig ga houd in dat ik op weg ga om een gat in de markt te zoeken. Dit voor bedrijven en maatschappij. Het thema Duurzaamheid spreekt mij hierin aan. Tijdens dit öp weg zijn” is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk aspect van DaVinci.

Door deze persoonlijke ontwikkeling op deze manier bij te houden werk ik aan een Self Directed Life Long Learning traject zoals Petra Cremer van de Hanze het noemt. Daarom start ik met deze weblog die ik voor twee doeleinden ga gebruiken. Aan de ene kant de persoonlijke ontwikkeling, en het andere is het schrijven van de dingen die ik ga leren op weg naar een nieuwe wereld.

Je mag dit volgen en reageren als je het interessant vind of gedachtes verder kunt helpen, maar ik doe dit vooral om mijn gedachten uit te schrijven!

Auke

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Medium blogging

  1. Kirsten de Hoop zegt:

    Ik ben benieuwd naar je gedachten.. 🙂

Geef je reactie!

