Vanuit de middelen die je hebt beginnen met ondernemen en je visie uitzetten

Wat is duurzaamheid voor ons? Waarom willen we het? Voor wie is het? En hoe ben je duurzaam? Dat lijken mij de vragen die ons moeten bewegen, waar we antwoorden voor moeten zoeken.

Wat is een betere manier om daarachter te komen dan met elkaar te praten. Verhalen vertellen en meningen te delen. Maar ook zeker door te doen. Dingen aanpakken om zo nieuwe verhalen te creëren. En samen te leren.

Mijn kennis van duurzaamheid is niet bovengemiddeld. Ik ken maar een paar mensen of bedrijven die me hier nu mee kunnen helpen. En wat ik daarin wil betekenen weet ik ook nog niet precies. Maar omdat ik de tijd, de durf en vaardigheden heb, geloof ik hier in;

Auke Smit helpt bedrijven om duurzaam te zijn

Daarom ga ik meerdere dingen ondernemen met verschillende DaVinci ondernemers. Als eerste een product wat de levensduur van een product verlengt. Dit moet verhalen en gesprek oproepen. En een project waarin we onderzoeken wat duurzaam wonen is of kan zijn.

Oftewel lekker ondernemend op weg zijn en groeien in kennis, contacten en vaardigheden. We hebben er zin in!

Dit bericht werd geplaatst in Duurzaamheid, Persoonlijke Ontwikkeling, Uncategorized, weblog en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Vanuit de middelen die je hebt beginnen met ondernemen en je visie uitzetten

  1. Pingback: Duurzaam Ondernemen, maar waarom een VOF oprichten? | AukeSmit

Geef je reactie!

